14.09.2010 09:48

Tři otázky pro Nikol Mojžíškovou

Nikol MojžíškováS začátkem nové sezóny se v týmu dobratických fotbalistek objevila nová tvář, teprve patnáctiletá Nikol Mojžíšková přišla posílit dobratické fotbalistky v bojích o postup do vyšší soutěže. Jak se v Dobraticích ocitla? A s jakými cíly přišla? Dozvíte se v našem krátkém rozhovoru.

Nikolo, vy jste přišla do Dobratic teprve nedávno, jak vás holky v Dobraticích přijaly a jaké pocity jste měla z týmu celkově?

Byla jsem mile překvapena. Holky byly přátelské od mého příchodu. Ze začátku jsem sice měla obavy, jaký hrají styl hry, protože jsem byla zvyklá hrát s klukama. Myslím, že mě holky do kolektivu přijaly a jsem za to moc ráda. Aby jsme předvedly co nejlepší výsledky na hřišti, tak musí být v týmu i přátelství a důvěra a ta tu je.

Vy jste za svůj mateřský oddíl v Sedlištích hrála s klukama, v čem vidíte rozdíl mezi týmem v Sedlištích a v Dobraticích, jak se k vám kluci chovali a konečně jak se vám dařilo hrát proti klukům?

Holky hrají úplně jiným stylem hry, tak jsem si musela zvykat. Myslím, že se ke mě chovali jako ke každému jinému člověku a málokdy mi to nějak usnadnili, i když, někdy byly i výjimky. A Jak se mi dařilo hrát s klukama? Ještě na základce si ze mě někteří kluci dělali legraci, že chci hrát s nimi fotbal. Když jsem jim dala tři branky tak s tím honem rychle přestali a začali mě brát. Bohužel v blízkém okolí nebyl žádný dívčí klub, tak pokud jsem chtěla hrát, tak jedině s klukama za starší žáky, tam jsem zůstala do 15 let, kdy jsem se musela rozhodnout, zda budu hrát dále nebo skončím. Záliba k fotbalu a kontakt Lucky Uhrové mě zavedl do Dobratic.

Jaké jsou Vaše cíle ve fotbale podařilo se vám už něčeho dosáhnout?

Mezi mé cíle patří místo v základní sestavě a postup do vyšší soutěže. Doufám, že se nám to letos povede

Foto: Kamil Moškor

—————

Zpět


left