05.08.2010 20:31

Dobratické fotbalistky oznámily soupisku na novou sezónu

Dobratické fotbalistky budou hrát divizi na hřišti ve Vojkovicích, neboť hřiště v Dobraticích ještě není zcela v pořádku. Po skončení minulé sezóny nastal mohutný exodus hráček, které v tomto ženském klubu působily. Do Českého Těšína odešly Lepíková, Spratková, Skočková, Kohutková a Brantálová. S Vítkovicemi se pak Dobratice dohodly na výměně hráčky Stabravové za Klusovou. Do sestavy se po téměř třech letech vrací čerstvá maminka a dlouholetá opora týmu Eva Zámečníková, kterou naposledy mohli fanoušci ženského fotbalu v Dobraticích vidět v podzimní části sezóny 2008/09 před odchodem do Rakouska.


Tým po krátkém působení opustil i trenér Petr Foltýn, který dobratické fotbalistky převzal v polovině jarní části sezóny. „Dostal jsem nabídku práce v Německu, která přichází jednou za život a tak jsem se jen s těžkým srdcem vzdal funkce trenéra v Dobraticích,“ vysvětluje svůj odchod Foltýn. „Uvažoval jsem o tom, že bych jezdil z Německa holky trénovat, ale nakonec jsem uznal, že by to bylo příliš časově náročné.Věřím, že holky budou na sobě pracovat a podaří se jim vrátit zpět do Moravskoslezské ligy, kam patří.“ Uzavřel svou trenérskou štaci v Dobraticích odstoupivší coach.

Dobratice tak v tuto chvíli jsou bez trenéra a aby toho nebylo málo, z postu vedoucího družstva odešla Veronika Klaudová, která k svému odchodu řekla:„Moje pracovní nasazení mi nedovoluje být nadále u týmu. A bohužel fotbal mě neživí.

Soupiska:

Brankářky

Petra Skočovská

Obránkyně: 

Zuzana Fischbachová

Ilona Orečná

Iva Štefková

Monika Mynářová

Kateřina Školová

Kateřina Sikorová

Záložnice

Eva Zámečníková

Lucie Uhrová

Andrea Kuhová

Iva Klusová

Nikola Smolíková

Soňa Michaláková

Nikola Mojžíšová

Monika Dunová

Útočnice

Klára Heroková

Lucie Veselá

Lucie Parancová

Karin Pěchníková

Tereza Blahutová

Lucie Pavlasová

 

—————

Zpět


Diskusní téma: Dobratické fotbalistky oznámily soupisku na novou sezónu

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.





Anketa

Myslíte si, že dobratické fotbalistky tuto sezónu postoupí?

Ano (29)
39%

Nevím (20)
27%

Ne (25)
34%

Celkový počet hlasů: 74


left