17.08.2010 10:53

Dobratické fotbalistky se připravují na novou sezonu

Dobratice – Fotbalistky z Dobratic budou hrát v příští sezoně divizi. Jejich domovským stánkem bude tentokráte fotbalové hřiště ve Vojkovicích, neboť trávník v Dobraticích ještě hotový.

Autor:
Redakce

video audio fotokomentářů 11.8.2010 16:45

TJ Comfort Dobratice.
TJ Comfort Dobratice.
Autor: archiv oddílu

Po skončení minulé sezony nastal v dobratickém týmu mohutný exodus hráček, které v tomto ženském klubu působily. Do Českého Těšína odešly Lepíková, Spratková, Skočková, Kohutková a Brantálová. S Vítkovicemi se pak Dobratice dohodly na výměně hráčky Stabravové za Klusovou.

Do Dobratic se po téměř třech letech vrací čerstvá maminka a dlouholetá opora týmu Eva Zámečníková, kterou naposledy mohli fanoušci ženského fotbalu v Dobraticích vidět v podzimní části sezony 2008/09 před odchodem do Rakouska. Tým po krátkém působení opustil i trenér Petr Foltýn, který dobratické fotbalistky převzal v polovině jarní části. „Dostal jsem nabídku práce v Německu, která přichází jednou za život a tak jsem se jen s těžkým srdcem vzdal funkce trenéra v Dobraticích,“ vysvětluje svůj odchod Foltýn. „Uvažoval jsem o tom, že bych jezdil z Německa holky trénovat, ale nakonec jsem uznal, že by to bylo příliš časově náročné. Věřím, že holky budou na sobě pracovat a podaří se jim vrátit zpět do Moravskoslezské ligy, kam patří,“ uzavřel svou trenérskou štaci v Dobraticích Petr Foltýn.

Aby toho nebylo málo, tak z postu vedoucího družstva odešla Veronika Klaudová, která ke svému odchodu řekla: „Moje pracovní nasazení mi nedovoluje být nadále u týmu. A bohužel fotbal mě neživí,“ řekla ke svému odchodu Klaudová.

TJ COMFORT DOBRATICE

Brankářka: Petra Skočovská.
Obrana: Zuzana Fischbachová, Ilona Orečná, Iva Štefková, Monika Mynářová, Kateřina Školová, Kateřina Sikorová.
Záloha: Eva Zámečníková, Lucie Uhrová, Andrea Kuhová, Iva Klusová, Nikola Smolíková, Soňa Michaláková, Nikola Mojžíšová, Monika Dunová.
Útok: Klára Heroková, Lucie Veselá, Lucie Parancová, Karin Pěchníková, Tereza Blahutová, Lucie Pavlasová.

—————

Zpět


left