13.11.2008 15:29

"Doufám, že jaro bude lepší" přeje si brankářka našich fotbalistek Petra Skočovská

Jak se stalo že jste se dostala k fotbalu a k chytání, bylo to Vaše přání, nebo jste se k tomu dostala tak říkajíc jako "slepý k houslím"?

Ne, už od mala jsem chtěla hrát fotbal. Vždycky jsem hrála obranu, ale nebavilo mě běhat a tak jsem se rozhodla jít do branky.

Před časem jste byla na testování ve Slovácku, jak se Vám tam líbilo?

Tak líbilo se mi tam, ale už od začátku jsem věděla, že nemám šanci, ale jako zkušenost dobrá

V čem je ten rozdíl mezi chytáním v Dobraticích a chytáním ve Slovácku?

To je těžká otázka. Chytat první ligu je náročnější, protože holky co jí hrajou už prostě ví, kam to kopnout, aby se to špatně chytalo, podle mě je mezi 1. a 2. ligou obrovský rozdíl!

Přivítala by jste v týmu konturenci na postu brankářky, nebo jsi ráda,že jste sama?

Tak konkurence je dobrá na každém postu, ale nerada bych seděla na lavičce!

Co by jsi v týmu zlepšila?

Určitě by bylo dobré zvýšit počet hráček

Jaké to je, když Vás obrana nechává často na holičkách a Vy musíte prokazovat své kvality? Nebyla by jste raději během zápasu bez práce a v klidu si užívala hru spoluhráček?

Tak uplně bez práce, to by mě asi nebavilo, ale to určitě nehrozí (smích). Je to těžké, když se na obranu nejde spolehnout!

V minulé sezóně jste byly čtvrté se zápasem k dobru, co je příčinou toho že jste dnes v cela opačné roli a bojujete o záchranu?

To je těžká otázka, určitě je to tím, že nedáváme goly a hodně jich dostáváme v prvních minutách. Taky máme málo hráček a skoro každá holka má jisté místo v základní sestavě.

Máte za sebou podzimní část sezóny, jak bys jí svými slovy hodnotila?

Pozitivně se to hodnotit nedá, prostě hrůza! Poslední zápas to potvrdil. Můžeme jen doufat, že jaro bude lepší.

Jak bys hodnotila zázemí ve Slovácku a v Dobraticích? Myslíš si že by Dobratice mohly hrát První ligu?

Ve Slovácku mají určitě lepší zázemí, ale v Dobraticích to taky není špatné! První ligu? No možná někdy.

Tým prošel v poslední době velkou obměnou kádru, chybí ti některá osoba, která již není v týmu?

No asi Sylva, trénovala mě a radila mi, jak mám co v zápasech dělat. Její názory mi moc chybí.

Jste se Sylvou v kontaktu? Sleduje tvoji kariéru?

V kontaktu bohužel nejsme a myslím že moji kariéru nesleduje

—————

Zpět


left