27.11.2009 14:14

Heroková:"Už zase hraju fotbal s radostí"

 

Prakticky přes noc se z Kláry Herokové stala obávaná kanonýrka. V pouhých devíti zápasech nasázela soupeřům celkem 8 branek. Není proto divu, že jsme si tuto mladou a talentovanou fotbalistku pozvali ke krátkému rozhovoru.

Jak se cítí nejlepší střelkyně týmu, po podzimní části sezóny?

Jsem moc ráda jak dopadla podzimní část, protože jsme začaly hrát fotbal. Sehrály jsme se a hrajeme ho všechny s radostí. Konečně jsme začaly dávat branky a to nejen já.

Nastoupila jste v prvních zápasech sezóny, pak jste některé zápasy vynechala. Co se s Vámi v tu dobu dělo?

Byla jsem na pivě s fanoušky (smích). Ne, vážně. Měla jsem problémy s kotníkem a tak jsem se odjela léčit do Chorvatska.

Nebylo trochu nákladné, jezdit si léčit kotník až do Chorvatska?

Nebylo, já jsem to neplatila. (smích) Ono to nebylo jen léčení, ale hlavně školní akce a taková není pořád.

V této sezóně, jste vstřelila dvojnásobné množství branek, než v minulé sezóně. To jste přes léto trénovala střelbu?

Nijak zvláště netrénovala, prostě jsem začala hrát fotbal s radostí a tím ze mě spadla tréma, když mám vystřelit.

Nedaří se jen Vám, ale celému týmu, jaké jsou Vaše ambice na jaro?

No určitě bysme chtěli pokračovat na vítězné vlně a dále podávat dobré výkony. Výhrami jsme si začali věřit, takže doufám, že se budeme jen zlepšovat.

V posledních čtyřech zápasech jste neztratili ani jeden bod, není trochu škoda, že pro vás sezóna skončila?

Myslím, že ne. Už jsem cítila, že potřebuji malou pauzu a myslím, že i ostatní holky byly na tom podobně. Tréninky v hale nám neuškodí a už se na ně těším. Taky potřebujeme nabrat fyzičku v zimní přípravě, ale to je záležitost trenérky.

V prosinci máte ve Frýdku na umělce sehrát přátelák proti starším žákům Frýdku- Místku, jak si myslíte, že zápas dopadne?

To nedokážu říct. Ať zápas dopadne jakkoli, jsem ráda, že budeme hrát a těším se na něho. Bude to odreagování, změna a určitě srandy kopec.

Do týmu přišly nové hráčky. S kterou novou spoluhráčkou, se Vám nejlépe spolupracuje?

S Metlou (Nikola Smolíková pozn. redakce). Je rychlá, umí si obejít soupeřky a konečně se naučila přihrát (smích). Stačilo jí jednou, nebo dvakrát upozornit, že hrajou i ostatní. (smích)

Na podzim jste vstřelila v 9 zápasech úctyhodných 8 branek. Kolik branek máte v plánu vstřelit na jaře?

Nejlépe tolik, aby to vždycky stačilo na výhru, ale mám radost, když se mi podaří hezká přihrávka na gól.

—————

Zpět


Diskusní téma: Heroková:"Hraju fotbal s radostí"

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.





Anketa

Kolik branek vstřelí Klára na jaře?

Více než 9 (35)
35%

5-8 (23)
23%

2-4 (21)
21%

žádnou, nebo jednu (21)
21%

Celkový počet hlasů: 100


left