18.03.2009 16:33

Klára Heroková: "Na jaře nemáme co ztratit"

V seriálu našich rozhovorů jsme si tentokrát pozvali rychlou a dravou útočnici, narozenou v nekompromisním znamení berana Kláru Herokovou, která patří k ozdobám naší ofenzivní hry.

 

Jak jste začínala s fotbalem?

 Viděla jsem dobratické žáky, jak se jim nedaří a tak jsem si řekla, že jim pomůžu.

Vzpomenete si na svůj první zápas?

Bylo to proti Neborám a já  jsem dala vítěznou branku. Utkání jsme vyhráli 4:3, měla jsem tehdy ohromnou radost. U žen si na svůj první zápas nepamatuji, tuším že to bylo na podzim 2006

V čem si myslíte, že je příčina toho, že jste v tabulce poslední?

Nevím. Myslím si, ze nám na podzim chybělo štěstí a byly taky nějaké změny v týmu, což nám rozhodně nepřidalo. Navíc dáváme málo branek.

Jakou jste měly zimní přípravu? Jste dobře připravené na jaro?

Zimní příprava byla dobrá, měly jsme jak běhání, tak fotbal a střelbu na branku. Měli jsme možnost jet na soustředění, chodily jsme do haly i na umělku, takže si myslím, že jsme připravené dobře a že jaro bude lepší.

Jak se dívá na to, že hrajete fotbal váš přítel? Nevadí mu to ?

Ne, on zrovna fotbal nějak ''nebaští'', ale rozhodně mu to nevadí. A kdyby mu to vadilo, tak by se s tím musel zkrátka smířit.

Vzpomenete si, která branka vám udělala největší radost a jak jste jí vstřelila?

Tak na to si nevzpomenu, ale vím, která branka mě nejvíce naštvala.

A která to byla?

Bylo to ve Studenci, dala jsem gól hlavou, ale rozhodčí branku neuznal, protože mě brankářka faulovala. Tak nám alespoň svůj výrok zdůvodnil.

Jak se bude podle vás vyvíjet jarní část sezóny?

Myslím si, že všechny budeme k fotbalu přistupovat jinak. Všechno budeme dělat znovu a s chutí. Budeme hrát svůj fotbal, už nemáme co ztratit,ale jen vylepšovat. Na podzim to bylo pro nás vyčerpávající, pořád jsme prohrávali a čím více jsme se snažili, tím víc nám to nešlo.

—————

Zpět


left