14.01.2010 14:48

Lepíková:"Hrát první ligu? Kdo by nechtěl?"

Další novou fotbalistkou v dobratické dresu je teprve patnáctiletá Dominika Lepíková, kterou jsme si přizvali k dnešnímu rozhovoru.

 Kde jste vlastně s fotbalem začínala?

 Od malička jsem hrála fotbal s klukama, před barákem na hřišti v Dobré a hrozně mě to bavilo. Pak jsem zkusila hrát basket, který mě po čase omrzel, a já se vrátila zpět k milovanému fotbalu. V Dobré jsem sehnala několik holek a začaly jsme trénovat. Po nějaké době jsem měla možnost hrát fotbal za doberské žáky a vstřelila i nějakou tu branku. Nevím, jestli to můžu považovat za úspěch, ale jednou se mi podařilo během tréninku „sestřelit“ nějakého ptáka, který zrovna letěl nad hřištěm, naštěstí se mu nic nestalo a po dopadu na zem se otřepal a pokračoval dál v letu. (smích)

 To Vás  asi nebudou mít po dnešku rádi ochranáři našich zbytků přírody …. Je to pravidlem, že se snažíte sestřelovat opeřence?

 Pravidlem to není, byla to jen náhoda. Zvířata mám ráda. Máme pejska a toho rozhodně na hřišti nesestřeluji. Je to moje zlatíčko.

 Hrála jste v Dobré s klukama, jaký je podle Vás rozdíl mezi mužským a ženským fotbalem?

 Tak rozdíl tam určitě je..někdy menší někdy větší..záleží však na kolektivu..vždycky se říkalo, že holky fotbal hrát neumí..ale někdy je ženský fotbal lepší, než ten mužský a některé holky jsou lepší, něž někteří kluci..

 Například Vy?

 To neříkám..nejde hodnotit sama sebe..

 Než jste šla do Dobratic měla jste nějaké informace o klubu?

 No moc jsem toho nevěděla..věděla jsem jen, že byly párkrát trénovat v Dobré na umělce..ale jinak nic..

 Přesto jste se rozhodla jít do Dobratic na hostování. V čem jsou Dobratice jiné než Dobrá?

 Tak hlavní rozdíl je asi ten, že Dobratice hrajou ligu..v Dobré není zatím vůbec nic..do Dobré chodí na ten fotbal taky méně holek, než do Dobratic..ale chodí a to je hlavní.. V obou týmech se sešly super holky..

 Co máte v plánu po skončení hostování, chcete jít zpět do Dobré, nebo přestoupíte do Dobratic?

 Tak v Dobraticích bych chtěla zůstat pokud možno co nejdéle..ale taky záleží na vedení Dobré..

 Vy jste z Dobré do Dobratic nepřišla sama, přišla s vámi i Nikola Smolíková, bylo pro vás rozhodující, že Nikola šla do Dobratic?

 Určitě ano, s Nikolou se známe už dlouho, takže když šla Nikola, chtěla jsem i já.

 Ženský tým přišel do Dobratic z Lískovce, za který hrála Markéta Lepíková, je to vaše příbuzná, nebo jen shoda jmen?

 Je to moje sestřenice, když hrála v Lískovci..tak mi občas vykládala zážitky ze zápasu..jak střílela jeden gól za druhým..byla vážně dobrá.. Nastoupila navysokou školu do Olomouce..takže by fotbal nestíhala, ale když přijede tak si se mnou jde ráda "začutat"

 Vaše trenérka nedávno zpochybnila výkony rozhodčích v soutěži, jak se na celou věc díváte vy?

 Myslím si, že v téhle věci má pravdu.. Kdo nebyl na zápase v Holešově..tak opravdu neví..ale aby rozhodčí říkal hráčce ať "drží tlamu" nebo "kulhej" tak takový rozhodčí nemá vůbec zápasy pískat..

 Jak by se podle vás měla situace s rozhodčími vyřešit?

 Tak určitě by se ta situace měla nějak řešit..a on sám by si měl uvědomit, jestli chce vůbec pískat a jestli ho to baví..ale jestli chce pískat tímhle způsobem, tak ať na hřiště vůbec nechodí...

 Nedávno vám trenérka dala test z pravidel jak jste v testu dopadla?:

 No neříkám, že nejlépe a neříkám, že ani nejhůře..takové ty obecné věci by docela šly, ale můj odhad na vzdálenost moc nevyšel..

 Vaše kamarádka Nikola, by ráda chtěla s Dobraticemi hrát nejvyšší soutěž, jak se na to díváte vy?

 Nic není nemožné, bylo by pěkné podívat se do první ligy..kdo by nechtěl? Ale myslím, že naše umístění v tabulce je po sezóně krásné, zvlášť po tom na jakých příčkách jsme byli před posledními 4 zápasy..

 Jste ofenzivní fotbalistka, kterého fotbalistu, nebo fotbalistku uznáváte, nebo kdo je vaším vzorem ?

 můj vzor? Nemám stanoveného jednoho fotbalistu/tku, mám jich více..ale líbí se mi hra Franka Lamparda, Davida Beckhama nebo Pavlíny Sčasné..

 Právě Pavlína Ščasná se nedávno vzdala reprezentovat, jsou vaše ambice tak vysoké, že byste jí chtěla v budoucnu nahradit?

 Mé ambice tak vysoké nejsou, ale kdyby mi někdo dal v budoucnu takovou nabídku, neváhala bych..

 A co takhle se vypracovat v dobrou hráčku?

 Jsem v Dobraticích! Tady je každá fotbalistka něčím dobrá. Nechci se nějak chválit, ale když se řekne Dobratice, každému musí dojít, že tam jsou jen samé dobré fotbalistky!

—————

Zpět


Diskusní téma: Lepíková:"Hrát první ligu? Kdo by nechtěl?"

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.





Anketa

Ohodnoťte tento rozhovor

Výborný (37)
29%

Chvalitebný (24)
19%

Dobrý (22)
17%

Dostatečný (21)
17%

Nedostatečný (23)
18%

Celkový počet hlasů: 127


left