07.01.2009 16:27

Na slovíčko s Veronikou Klaudovou

Po Sylvě Scheyerové, která působila v našem klubu jako trenérka a vedoucí mužstva, byla na posledně zmíněný post v realizačním týmu dobratických fotbalistek, jmenována vedoucí fanklubu, paní Veronika Klaudová, kterou jsme vyzpovídali krátce po té, co se ujala svých nových povinností.

Jste novopečená vedoucí dobratických děvčat, jak jste se k této funkci dostala a jaké máte v této funkci cíle?

Ani nevím jak jsem se k tomu dostala, když jsem zjistila, že Katka Školová bude trénovat holky, tak jsem jí řekla, že ji pomůžu se vším..... a už to bylo. Aniž bych o tom věděla, stala jsem se vedoucí družstva holek .....No a cíle? Jsem v této funkci teprve krátce na to, abych měla nějaké cíle, ale určitě časem nějaké budou.

Hrávala jste někdy fotbal?
Ne, nikdy jsem fotbal nehrála, ale hrozně se mi tato hra líbí.

Víte, co obnáší vaše nová funkce?
Abych řekla pravdu nevím co obnáší, ale věřím, že se rychle naučím zvládat své nové povinnosti. Snad mi ze začátku pomůžou některé hráčky a kamarádi, kteří mají s fotbalem letité zkušenosti.

Chystají Dobratice nějaké změny v kádru?
Zatím jsme o ničem podobném s Katkou neuvažovaly
 

Jak vnímá vaše angažování se ve fotbale vaše rodina? Podporují vás v této činnosti?
Mám velkou podporu ve své rodině a jsem jim za to vděčná. Všichni jsme velcí fandové fotbalu a chodíme na každý zápas.

Kromě toho jste zůstala i předsedkyní dobratického Fan-clubu, lze spojit obě funkce dohromady?
Určitě. mezi fanoušky je hodně lidiček, co mi pomáhají, včetně mé rodiny, takže v tom nevidím žádný problém.
 
Jaké jsou názory fanoušků na vaše jmenování?
Na to se musíte zeptat fanoušků (smích)

—————

Zpět


left