18.02.2010 10:21

Slezský pohár- hodnocení hráček

Skočovská 8 (9)- Školová 7, Fischbachová 4, Mynářová 4, Štefková 4, Klusová 1, Kuhová 2, Skočková 2, Heroková 1, Veselá 2.

1- mizerný výkon, 10- mimořádný výkon

 Předpokládám, že se některé holky budou cítit ukřivděné. Hodnocení zdůvodním, v diskuzním fóru pod článkem, bude- li to třeba. Stačí napsat jméno hráčky.

—————

Zpět


Diskusní téma: Slezský pohár- hodnocení hráček

Datum: 16.03.2010

Vložil: Lucie

Titulek: Evidam

Neříkam, že to není objektivní ohodnocení. Určitě s ním souhlasím, ale není moje. Já si s holkama vše vyřikávám osobně, ne na stránkách :)

Odpovědět

—————

Datum: 26.02.2010

Vložil: Lucie Uhrová

Titulek: Hlučín

Zbyňku je třeba se pod tohle podepsat!! Všichni si myslí, že je to hodnocení moje.

Odpovědět

—————

Datum: 10.03.2010

Vložil: evidam

Titulek: Re: Hlučín

Ale já myslela,že je to Vaše hodnocení Lucie.A taky jsem ocenila,že jste odvážně a hlavně objektivně(!) holky ohodnotila.

Odpovědět

—————

Datum: 15.03.2010

Vložil: černá zmije

Titulek: Re: Re: Hlučín

Děkuji, vážím si toho, že jste ocenila mé hodnocení. Mám stále zápisky k dispozici a pokud si některá holka myslí, že jsem jí ukřivdil, můžu bez problémů své hodnocení zdůvodnit.

Odpovědět

—————





left