29.10.2008 14:13

"Těšila jsem se, jak sparťanky a slávistky okopu" říká kapitánka dobratických fotbalistek Lucie Uhrová

Co bylo příčinou toho, že jste se ocitla v Dobraticích?

Chtěla jsem s fotbalem skončit, ale kontaktoval mě trenér Dobratic pan Melár a dohodli jsme se na tom, že budu v Dobraticích pokračovat.

 

Působila jste i v jiných klubech (Havířov, Hlučín), dají se srovnat podmínky v Dobraticích s těmito kluby?

Co se týče tréninku tak bez problému, moc se to srovnávat nedá, v každém klubu je něco. Všude najdete něco dobrého, i špatného. Já s podmínkami v Dobraticích nemám žádný problém. Myslím si, že máme jedno z nejlepších zázemí v lize. Oblečení na zápasy, autobus, vybavení na tréninky, i na zápasy a hlavně fanoušci nás drží nad vodou a o to ve fotbale jde především…

 

V Hlučíně jste si zahrála první ligu, jak na toto období vzpomínáte?

Vzpomínám na něho ráda, nabrala jsem zkušenosti, záhrala si proti Spartě, Slavii už to je pro mě úspěch.

 

Sparta a Slávie jsou dva kluby, které nemají v ženském fotbale stále konkurenci, nebála jste se nastoupit proti takovým týmům?

Nebála, těšila jsem se, jak je pořádně okopu. (smích)

 

Je velký rozdíl mezi první a druhou ligou? Dobratičtí fanoušci by vás nejraději viděli v první lize!

Zápasy většinou na celý víkend, už to je dost velký tlak. Všechny holky ještě studují, nevím jak dlouho by tak velký tlak vydržely. A hlavně finance na dopravu, všechny týmy kromě Slovácka a Brna jsou v Čechách.

 

Tým v minulé sezóně bojoval o přední příčky, není pro Vás letošní sezóna zklamáním?

Zklamáním ani ne, beru to tak, že jednou se daří a jednou ne. Myslím, že v zápasech předvádíme bojovnost a dá se na nás i koukat, jen ty góly nějak nechtějí padat na protější stranu :-), a bohužel padají na stranu naší..

 

Otázka fanouška: Jaké to je vést družstvo, které prohrává a nemá moc hráček?

Na jednu stranu ubíjející, ale na druhou stranu mi teď fotbal dává víc. Vím, že musím bojovat víc, než obvykle, měla bych jít příkladem některým hráčkám a proto mě fotbal zase začíná bavit. Věřím, že konečně po vyhraném zápase půjde psychika nahoru a my začneme hrát zase ty "NAŠE ZÁPASY,KTERÉ JSME HRÁVALY VŽDYCKY"

 

Ve Studenci jste sice vyhrály, ale přesto jste dělaly zbytečné chyby v obraně, kdy se to změní?

To je těžké. Vím, že každý by to chtěl změnit hned, ale nejde to, máme málo hráček, které mají málo zkušeností a to dělá svoje.

 

Otázka fanouška: Čeho si ceníte u svých spoluhráček a naopak existuje něco, co Vás na nich mrzí?

Cením si týmové hry (ale ta by neměla ve fotbale chybět,že?), přátelství a myslím, že by toho bylo ještě hodně, jen teď v té rychlosti mě nic nenapadá... A co mě mrzí? Někdy mě mrzí přístup některých holek, ať už ke hře, nebo k tréninku..

 

Budou Dobratice přes zimu posilovat kádr? Měla byste Vy sama tip na některou z hráček, která by mohla Dobraticím na jaře pomoct?

Myslím, že tohle je spíše otázka pro trenéra. Já sama? Někdo by určitě byl. Ovšem jak to všechno dopadne?! Určitě bychom potřebovaly i další brankářku, protože Peťka dostává docela zabrat, ale na tom se už pracuje.

 

Zažila jste někdy na takovou krizi, která letos postihla Dobratice?

No jak se to vezme, v Hlučíně to byla taky docela krize, ale v lize jsou soupeři úplně o něčem jiném...

 

Co říkáte na fanoušky v Dobraticích, setkala jsi se s něčím podobným v jiném klubu?

Fanoušci Dobratic --> BEST OFF!!

—————

Zpět


left